Často kladené otázky

 

Je možné tovar vymeniť keď mi nevyhovuje veľkosť?

V prípade, že Vám veľkosť nesadla, máme pre Vás riešenie. Máme k dispozícii tzv. službu VÝMENA, ktorá je pre Vás v prvom prípade úplne BEZPLATNÁ. Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, je potrebné nás v prvom rade telefonicky kontaktovať alebo napísať emailovú správu na našu adresu, kedy sa dohodneme na podrobnostiach o výmene. Od Vás budeme žiadať produkt, ktorý posielate späť, starostlivo zabaliť so všetkým príslušenstvom, presne tak ako ste ho od nás prijali. Na balík neuvádzajte žiadnu adresu! Produkt, ktorý posielame my na výmenu odošleme ešte v deň, keď bola výmena dohodnutá (ak sa táto dohoda uskutočnila v doobedňajších hodinách), kuriérskou spoločnosťou. Na ďalší deň Vás bude kontaktovať kuriér, ktorý bude mať u seba štítok s našou adresou, ktorý na balík od Vás nalepí a balíky si len vymeníte.

Dostanem späť peniaze, keď sa mi tovar nebude páčiť?

Áno, samozrejme veď to je naša zákonná povinnosť. Do 14 dní od prevzatia balíka máte možnosť nám kedykoľvek tovar zaslať späť. Dôležité je, aby ste produkt, ktorý posielate, starostlivo zabalili so všetkým príslušenstvom, presne tak ako ste ho od nás prijali. Ako prílohu prosím priložte náš Reklamačný formulár kde si zaškrtnite políčko Odstúpenie od Zmluvy a uveďte číslo účtu kde Vám môžeme peniaze poukázať. V prípade, že tovar zasielate poštou, je dôležité, aby ste mali podací lístok, ktorý obsahuje podacie číslo balíka. Toto číslo by sme potrebovali, keď by sme sa nevedeli dopátrať, kde sa balík nachádza v prípade, že nám nebol z nejakých dôvodov doručený). Ak nebudete mať podacie číslo balíka a z nejakého dôvodu sa k nám balík nedostane, žiaľ, nijako ďalej postupovať nevieme.

Objednal / la som si tovar, ale nedostal som žiadnu odpoveď?

V prípade, že sme objednávku prijali, vždy by ste mali dostať e-mail o potvrdení objednávky. Môže sa stáť, že ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu a v tom prípade správu od nás neobdržíte. Pre istotu si radšej vždy skontroluje aj priečinok SPAM alebo nevyžiadaná pošta. Pre ďalšie informácie nás kľudne kontaktujte emailom alebo telefonicky, aby ste mali istotu že Vaša objednávka bola zaznamenaná.

Poslal som tovar na reklamáciu/ výmenu, ale nedostal som žiadne info?

V prípade prijatia zásielky od našich zákazníkov vždy zákazníka informujeme a poskytujeme ďalšie informácie o priebehu ďalšieho spracovania. Pokiaľ ste žiadne informácie neobdržali, neváhajte nás kontaktovať, aby sme váš prípad vedeli ihneď riešiť. V prípade, že tovar zasielate poštou je dôležité, aby ste vždy posielali balík s podacím lístkom (aby sme sa vedeli dopátrať, kde sa balík nachádza v prípade, že nám balík nebude z akýchkoľvek dôvodov, doručený). V prípade, že nemáte žiadny doklad o odoslaní balíka, tým pádom ani žiadne podacie číslo a my balík neobdržíme, žiaľ, nemáme možnosť ďalej situáciu riešiť.

Nestihol som vyzdvihnúť objednaný tovar, ale mám o tovar záujem?

V tomto prípade nás kontaktuje a my požiadame kuriérsku spoločnosť o opätovné doručenie vašej zásielky.

  • Prihláste sa na odber newsletteru a získajte zľavu 5€ z prvého nákupu.

    Zadaním e-mailovej adresy súhlasíte so zasielaním novinek a špeciálnych akcií.

  • Pán
    Pani / Slečna